تناسب اندام با توپ سوئیسی
ویدئو: تمرینات تکان خوردن برروی توپ
تناسب اندام با توپ سوئیسی

توپ سوئیسی یا همان سوئیس بال یکی از بهترین تجهیزاتی است که می‌توان با آن تمرینات قدرتی انجام داد. شما می‌توانید از توپ سوئیسی هم در باشگاه و هم در خانه برای اجرای تمرین استفاده کنید. همین‌طور می‌توانید از توپ سوئیسی هم به عنوان نیمکت برای اجرای حرکات و هم به عنوان یک وسیله ورزشی برای تمرین با وزن بدن استفاده کنید. تمریناتی که با توپ سوئیسی طراحی می‌شود، می‌تواند باعث تقویت تمام عضلات اصلی بدن و به ویژه عضلات میان‌تنه (مجموع عضلات سطحی و عمقی شکم و عضلات کف لگن) شود. بهترین مربیان بدنسازی دنیا از توپ سوئیسی برای ایجاد تنوع تمرینی، افزایش قدرت و مهم‌تر از همه بهبود تعادل ورزشکاران خود استفاده می‌کنند. بهترین مزیت این توپ‌ها این است که با وجود آنها شما باشگاه را به خانه‌هایتان می‌آورید. آموزش‌هایی که در این سرویس خواهید دید، عبارتند از: تمرینات بالا تنه بخش اول، تمرینات بالا تنه بخش دوم، تمرینات تکان خوردن بر روی توپ، تمرینات گرم کردن، تمرینات گرم کردن پل با پاهای کشیده، تمرین شنا، تمرین شنا با توپ، تمرین چین دادن زانوها، تمرین شنا با یک دست، تمرین هل دادن، تمرین غلت زدن بر روی توپ، تمرین شنا با توپ، تمرین پرس، تمرین کرانچ به پهلو، تمرین چرخش عضله دوسر بازویی، شنا به پهلو، تمرین پیچش روسی، تمرین کششی سه‌سر بازویی، تمرین چرخش دوسر بازویی، تمرین سوپرمن و تمرینات کششی بالا تنه

توپ سوئیسی یا همان سوئیس بال یکی از بهترین تجهیزاتی است که می‌توان با آن تمرینات قدرتی انجام داد. شما می‌توانید از توپ سوئیسی هم در باشگاه و هم در خانه برای اجرای تمرین استفاده کنید. همین‌طور می‌توانید از توپ سوئیسی هم به عنوان نیمکت برای اجرای حرکات و هم به عنوان یک وسیله ورزشی برای تمرین با وزن بدن استفاده کنید. تمریناتی که با توپ سوئیسی طراحی می‌شود، می‌تواند باعث تقویت تمام عضلات اصلی بدن و به ویژه عضلات میان‌تنه (مجموع عضلات سطحی و عمقی شکم و عضلات کف لگن) شود. بهترین مربیان بدنسازی دنیا از توپ سوئیسی برای ایجاد تنوع تمرینی، افزایش قدرت و مهم‌تر از همه بهبود تعادل ورزشکاران خود استفاده می‌کنند. بهترین مزیت این توپ‌ها این است که با وجود آنها شما باشگاه را به خانه‌هایتان می‌آورید. آموزش‌هایی که در این سرویس خواهید دید، عبارتند از: تمرینات بالا تنه بخش اول، تمرینات بالا تنه بخش دوم، تمرینات تکان خوردن بر روی توپ، تمرینات گرم کردن، تمرینات گرم کردن پل با پاهای کشیده، تمرین شنا، تمرین شنا با توپ، تمرین چین دادن زانوها، تمرین شنا با یک دست، تمرین هل دادن، تمرین غلت زدن بر روی توپ، تمرین شنا با توپ، تمرین پرس، تمرین کرانچ به پهلو، تمرین چرخش عضله دوسر بازویی، شنا به پهلو، تمرین پیچش روسی، تمرین کششی سه‌سر بازویی، تمرین چرخش دوسر بازویی، تمرین سوپرمن و تمرینات کششی بالا تنه

«مشاهده بیشتر
افزودن به علاقمندی ها
ثبت امتیاز
خرید
مجموعه: 5000 تومان
ویدئو: رایگان
برای خرید این محصول وارد سایت شوید.
ورود به سامانه
عملیات خرید شما با موفقیت انجام شد. :)
منتظر بمانید!